Osobní asistent tráví s uživatelem služby nasmlouvaný čas, ve kterém mu dopomáhá zvládat úkony, potřebné ke kvalitnímu životu, a které by dělala sama, kdyby jí to zdravotní stav dovolil. Za dopomoci svého asistenta dodržuje svůj denní režim. Pravidelná strava, pitný režim, užívání léku atp. Osobní asistent dopomáhá při osobní hygieně, při podání stravy, při chodu domácnosti, při obstarávání osobních záležitostí. Chodí společně k lékaři, na procházky, nákupy, po konzultaci s rehabilitačním pracovníkem provádí osobní asistent nácvik motorických schopností a dovedností (cvičení, chůze o berlích apod.). Ale také si spolu povídají, luští křížovky, čtou knihy atp.
Osobní asistent je pro tyto osoby pomocnou rukou, nohou, uchem, okem, ale i mozkem.
Osobní asistenci poskytujeme od 6 let věku dítěte, až po seniory. Bez omezení místa a času, tedy 24 hodin denně. Záleží jen na uživateli služby, jakou péči a v jakém rozsahu ji chce využít.
Taktéž nabízíme asistenci i pro děti se specifickými požadavky. Ty osobní asistent doprovází do školy i ze školy, dopomáhá jim případně, a to výhradně po domluvě se školou, se sebeobsluhou během vyučování, doprovází je na kulturní a sportovní akce, kroužky atp.
Proč byste měli využít právě naši službu osobní asistence?
Protože buď o vás, nebo o vašeho bližního, bude maximálně postaráno, a to ve známém a tím pádem i příjemném prostředí svého domova.
Jedná se o službu hrazenou.
Součástí služby je bezplatné základní sociální poradenství.
Jsme aktivně zapojeni v Komunitním plánování města Děčína.
Sídlo Agentury se nachází na Teplické ulici 26/25, Děčín IV- Podmokly.
Provozní doba pro veřejnost:
PONDĚLÍ 8:30 - 16:30
STŘEDA 8:30 – 16:30
V DŮSLEDKU COVID 19 JE AŽ DO ODVOLÁNÍ KANCELÁŘ UZAVŘENA. INFORMACE O SLUŽBĚ VÁM BUDOU POSKYTNUTY NA NÍŽE UVEDENÝCH KONTAKTECH
e-mail: zaiptova@asistencedc.cz, sefcikova@asistencedc.cz.,
telefonní kontakty: 723 123 050 724 588 257
Podrobnější informace o naší službě najdete na www.asistencedc.cz