mobilni rozhlas

a) Zápis do registru silničních vozidel nebo zápis změny vlastníka nebo provozovatele v registru silničních vozidel, jde-li

  • o motocykl do 50 cm3                                                            300 Kč
  • o motocykl nad 50 cm3 včetně motocyklu s přívěsným

nebo postranním vozíkem nebo motorové tříkolky,

popřípadě motorové čtyřkolky                                                            500 Kč

  • o motorové vozidlo s nejméně čtyřmi koly                                  800 Kč
  • o přípojné vozidlo do 750 kg hmotnosti včetně                          500 Kč
  • o přípojné vozidlo nad 750 kg hmotnosti                                   700 Kč

b) Vyřazení vozidla z provozu                                                             200 Kč

c) Vydání tabulky registrační značky                                                    200 Kč   za každou tabulku

d) Vydání tabulky registrační značky na přání                                     5 000 Kč   za každou tabulku

e) Vydání tabulky registrační značky s registrační značkou

     již tomuto silničnímu vozidlu přidělenou                                          600 Kč   za každou tabulku

f) Vydání tabulky zvláštní registrační značky                                         500 Kč   za každou tabulku

g) Zápis změny do technického průkazu vozidla

   a do registru vozidel                                                                       50 Kč   za každou změnu

n) rezervace registrační značky na přání při změně

     vlastníka nebo provozovatele silničního vozidla,

     při zániku silničního vozidla nebo jeho vyřazení

   z provozu nebo při přidělení registrační značky

   s omezenou platností pro vývoz do jiného státu                               300 Kč

o) rezervace registrační značky na přání v ostatních

   případech                                                                                   500 Kč

  • vydání prvního rodného, oddacího nebo úmrtního listu - bez správního poplatku
  • vydání stejnopisu rodného, oddacího nebo úmrtního listu - 100 Kč
  • nahlédnutí do matriční knihy nebo sbírky listin (za každou matriční událost) - 20 Kč
  • vydání povolení změny příjmení hanlivého, výstředního, směšného, zkomoleného, cizojazyčného nebo na dřívější příjmení - 100 Kč
  • vydání povolení změny jména nebo příjmení v ostatních případech - 1 000 Kč
  • uzavření manželství mezi snoubenci, nemají-li trvalý pobyt na území ČR - 3 000 Kč
  • uzavření manželství mezi snoubenci, z nichž pouze jeden má trvalý pobyt na území ČR - 2 000 Kč
  • vydání povolení uzavřít manželství mimo stanovenou dobu nebo mimo úředně určenou místnost - 1 000 Kč
  • vydání vysvědčení o právní způsobilosti k uzavření manželství v cizině nebo s cizincem - 500 Kč  

Správní poplatky

  • Vydání řidičského průkazu                                       200 Kč
  • Vydání řidičského průkazu v kratší lhůtě               700 Kč
  • Vydání mezinárodního řidičského průkazu              50 Kč
  • Vydání paměťové karty podniku                             700 Kč
  • Vydání paměťové karty dílny                                   700 Kč
  • Vydání paměťové karty řidiče                                 700 Kč
  • Vydání průkazu profesní způsobilosti řidiče 30 a)    200 Kč

Poplatky a termíny

Poplatky

Vydání občanského průkazu se strojově čitelnými údaji a s kontaktním elektronickým čipem ve lhůtě do 24 hodin pracovního dne:

  • při podání a převzetí u Ministerstva vnitra - 1000,- Kč
  • při podání u obecního úřadu obce s rozšířenou působností - 500,- Kč
  • při převzetí u Ministerstva vnitra, pokud byla žádost podána u obecního úřadu obce s rozšířenou působností - 500,- Kč

občanům mladším 15 let:

  • při podání a převzetí u Ministerstva vnitra - 500,- Kč
  • při podání u obecního úřadu obce s rozšířenou působností - 250,- Kč
  • při převzetí u Ministerstva vnitra, pokud byla žádost podána u obecního úřadu obce s rozšířenou působností - 250,- Kč

Vydání občanského průkazu se strojově čitelnými údaji a s kontaktním elektronickým čipem ve lhůtě do 5 pracovních dnů:

  • při podání a převzetí u Ministerstva vnitra - 500,- Kč
  • při podání u obecního úřadu obce s rozšířenou působností - 250,- Kč
  • při převzetí u Ministerstva vnitra - 250,- Kč • při podání u obecního úřadu obce s rozšířenou působností a převzetí u stejného obecního úřadu obce s rozšířenou působností - 500,- Kč

občanům mladším 15 let:

  • při podání a převzetí u Ministerstva vnitra - 300,- Kč
  • při podání u obecního úřadu obce s rozšířenou působností - 200,- Kč
  • při převzetí u Ministerstva vnitra - 100,- Kč
  • při podání u obecního úřadu obce s rozšířenou působností a převzetí u stejného obecního úřadu obce s rozšířenou působností - 300,- Kč

Vydání občanského průkazu se strojově čitelnými údaji a s kontaktním elektronickým čipem z důvodu zápisu titulu nebo vědecké hodnosti anebo jeho vydání z jiného osobního důvodu v době delší než půl roku před uplynutím platnosti dosavadního občanského průkazu - 200,- Kč

Vydání občanského průkazu bez strojově čitelných údajů s dobou platnosti na 1 měsíc - 100,- Kč – budou vydávány pouze z důvodu voleb

Vydání občanského průkazu občanu mladšímu 15 let - 50,- Kč

Vydání občanského průkazu občanu staršímu 15 let, který nemá trvalý pobyt na území České republiky - 100,- Kč

Vydání občanského průkazu se strojově čitelnými údaji a s kontaktním elektronickým čipem za průkaz poškozený, zničený, ztracený, odcizený, zneplatněný z důvodu nebezpečí zneužití dat v identifikačním certifikátu v kontaktním elektronickém čipu nebo za průkaz obsahující neoprávněně provedené zápisy - 100,- Kč

Převzetí občanského průkazu se strojově čitelnými údaji a s kontaktním elektronickým čipem u jiného obecního úřadu obce s rozšířenou působností, který občan uvedl v žádosti - 100,- Kč

Výměna občanského průkazu z důvodu konce platnosti – správní poplatek se nevybírá

Odblokování elektronické autentizace občanského průkazu - 100,- Kč

Logo OPZ barevné
  

Název projektuKoordinátor terénní práce v Děčíně
Registrační číslo projektu                               
CZ.03.2.63/0.0/0.0/17_071/0007622
Webové stránky projektu
Kontaktní informace
Lucie Schejbalová - projektový manažer 
Další informace
Informace o programuDotační titul vychází z výzvy č. 071 Podpora procesů ve službách a podpora rozvoje sociální práce. výzva vyhlášena Ministerstvem práce a sociálních věcí České republiky v rámci operačního programu Zaměstnanost. Specifický cíl výzvy 03.2 Sociální začleňování a boj s chudobou.
Obsah projektuHlavní aktivitou projektu je vytvoření platformy pro koordinaci činností terénních pracovníků města a neziskového sektoru působících v sociálně vyloučených lokalitách města Děčín.
Cíl projektuCílem projektu je vytvořit efektivní systém metodické podpory terénních pracovníků neziskových organizací na Děčínsku a pracovníků odboru sociálních věcí a zdravotnictví na obci. Tuto funkci nyní zastává koordinátor terénní práce, který započal spolupráci s konkrétními organizacemi a to: Romské sdružení Indigo Děčín, CINKA, z. s., Poradna pro občanství/Občanská a lidská práva Kontaktní centrum pro drogově závislé. Ve zmíněných organizacích působí cca 15 terénních pracovníků.
Rozpočet

1.011.000 Kč – celkové náklady projektu
960.450 Kč – dotace (95 %)
50.550 Kč – spoluúčast města (5 %)

Termín realizace
1.4.2018 – 31.03.2020
30.05.2018 - 16:04

Hotové osobní doklady

Zjistěte, zda je Váš doklad připraven k vyzvednutí. Informace jsou pravidelně aktualizovány. K vyzvednutí jsou připraveny následující doklady, o které bylo zažádáno v uvedeném dni nebo dříve.

 
Typ dokladu / průkazuDatum podání žádosti
Řidičské průkazy18.října a dříve
 

Příklad: Zažádali jste si o řidičský průkaz 26. dubna 2018, podíváte se na tuto stránku 15. května a v kolonce "Řidičské průkazy" vidíte datum podání žádosti "27. dubna 2018 a dříve". To znamená, že veškeré průkazy podané 27. dubna a dříve, jdou připraveny k vydání. Tedy i ten váš z 26. dubna.

Informace k vyzvednutí vyhotovených dokladů

K převzetí řidičského průkazu se dostavte na výdejové přepážky hotových dokladů v budově 28. října 1155/2 (ukázat na mapě).

Základní údaje

  • Statutární město Děčín
    Magistrát města Děčín
    Ing. Jiří Anděl, CSc.
    primátor města
    Ing. Martin Kříž
    tajemník úřadu
    Budova A1:
    Mírové nám. 1175/5, 405 38 Děčín
    50°46'25.7"N 14°11'44.3"E
    Budova B1:
    28. října 1155/2, 405 02 Děčín I
    50°46'58.5"N 14°12'57.2"E
      
    IČO: 00261238; DIČ: CZ00261238
    +420 412 593 111
    Úřední hodiny magistrátu
    posta@mmdecin.cz
    Datová schránkadatová schránka
     statutárního města Děčín: x9hbpfn
    Datová schránkadatová schránka
     Magistrátu města Děčín: nj6wxpq
      

Něco málo o Děčínu

47951
obyvatel (r. 2021)
43
průměrný věk
118
rozloha (km²)
35
městských částí
448
ulic
Děčín je nejníže položené město v České republice, ležící na soutoku Labe a Ploučnice. Jeho centrum má nadmořskou výšku 135 metrů. Jedná se o významný říční přístav a důležitou dopravní křižovatku (stýká se zde pět železničních tratí, prochází jím i 1. železniční koridor a několik významných silničních tahů).

Rodáci: spoluzakladatel Sokola prof. Miroslav Tyrš, matematik Johann Radon, topmodelka Karolína Kurková, herci Jiří Bartoška a Jiří Maryško, zpěváci Sámer Issa a Sabina Křováková, sportovci Vladimír Šmicer, Tomáš Kraus a řada dalších osobností.

Digitální služby státu

portal obcana PORTÁL OBČANA
Nejrychlejší cesta ke službám státu. Snadná správa dokladů, výpisů z rejstříků, ale i datové schránky.
   
edoklady eDOKLADY
Nová éra prokazování totožnosti je tu! Všechna pracoviště magistrátu přijímají eDoklady.

ISO 9001:2015

SGS Česká RepublikaStatutární město Děčín, Magistrát města Děčín je držitelem certifikátu kvality od mezinárodní firmy SGS se sídlem ve Švýcarsku.

Veřejné zakázky

Člen Platformy odpovědného veřejného zadávání

Město pro byznys

Město pro byznys

Přívětivý úřad

Přívětivý úřadPřívětivý úřad 2024
3. místo
v Ústeckém kraji.
Potvrzeno
Ministerstvem vnitra
České republiky.

Back to top