2. část revitalizace sídliště Děčín III - Staré Město
Název projektu | 2. část revitalizace sídliště Děčín III - Staré Město |
Registrační číslo projektu | CZ.1.06/5.2.00/07.08481 |
Webové stránky projektu | |
Kontaktní informace | Ing. Veronika Takacsová - projektový manažer, Edita Jiřišťová - investiční technik |
Další informace | Strukturalni-fondy.cz |
Informace o programu | Projekt vychází z výzvy č. 1 k podávání žádostí o dotaci v rámci Integrovaného plánu rozvoje města Děčín – sídliště Staré Město (IPRM), operačního programu IOP, prioritní osy 5. Národní podpora územního rozvoje, oblasti intervence 5.2 Zlepšení prostředí v problémových sídlištích, podporované aktivity a) Revitalizace veřejných prostranství. Financování způsobilých výdajů projektu je zajištěno z 85 % z Evropského fondu pro regionální rozvoj (ERDF) a z 15 % z vlastních prostředků žadatele. |
Obsah projektu | V rámci stavby budou probíhat následující práce: přestavba komunikací - zpevněných ploch (chodníky, parkovací stání, nový povrch vozovky) v ulicích Žerotínova, Rakovnická, Příčná, Oblouková a Liščí. Prostor bude vybaven městským mobiliářem (lavičky, stoly, odpadkové koše, koše na psí exkrementy, stojany na kola), dojde k úpravám zeleně - provedení sadovnických úprav a dojde k výstavbě 8 dětských hřišť. V lokalitě bude také obnoveno veřejné osvětlení a budou zde umístěny dva podzemní kontejnery na tříděný odpad. |
Cíl projektu | Hlavním cílem projektu je revitalizace veřejných prostranství a zkvalitnění prostředí v městské části Děčín III - Staré Město za účelem jeho zatraktivnění a oživení funkčnosti, včetně zkvalitnění dopravní a technické infrastruktury, revitalizace veřejného prostranství, posílení spektra volnočasových aktivit a obnova funkčnosti obytné zástavby. |
Rozpočet | Celkové způsobilé náklady projektu: 23 701 702,78 Kč Obdržená dotace: 20 146 446,85 Kč |
Termín realizace | 07/2013 - 07/2014 |
Podpora sociálně znevýhodněných osob ve Středisku městských služeb
|
Název projektu | Podpora sociálně znevýhodněných osob ve Středisku městských služeb |
Registrační číslo projektu | CZ.1.04/3.3.05/96.00222 |
Webové stránky projektu | - |
Kontaktní informace | Mgr. Lenka Houdová - manažerka projektu, Jitka Fiegelová - Středisko městských služeb |
Další informace | - |
Informace o programu | Projekt vychází z výzvy č. 96 pro předkládání grantových projektů v oblasti podpory 3.3 - Integrace sociálně vyloučených skupin na trhu práce vyhlášené Ministerstvem práce a sociálních věcí České republiky v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost. Financování způsobilých výdajů projektu je zajištěno ze 100 % z prostředků Evropského sociálního fondu. |
Obsah projektu | Statutární město Děčín se rozhodlo realizovat projekt zaměřený na nezaměstnané osoby s kumulací handicapů (jako je např. věk, etnicita, dlouhodobá nezaměstnanost, atd.) z několika důvodů. Samotné město Děčín kumuluje nejvíce osob v okrese postižených nezaměstnaností a to 11,6% k 31. 12. 2011 (MPSV). Za nejvíce ohrožené považuje žadatel osoby do 25 let věku bez kvalifikace a osoby nad 50 let s kumulací handicapů. Hlavním cílem tohoto projektu je zejména přispět ke zlepšení životní situace cílových skupin (nadále CS), u kterých je pozorována dlouhodobě přetrvávající kumulace většího množství problémů, které brání jejich integraci na trh práce. V průběhu projektu bude podpořeno min. 25 osob ze dvou CS. Práce s CS bude zaměřena zejména na identifikaci jejich problémů a nalezení mechanismů k jejich odstranění či zmírnění tak, aby mohli být zaměstnáni ve Středisku městských služeb, kde získají potřebné zkušenosti, pracovní návyky a historii, která jim pomůže při uplatnění na volném trhu práce. Středisko městských služeb vzniklo 1. 4. 2011 a zaměřuje se zejména na spolupráci s dlouhodobě nezaměstnanými a lidmi pobírajícími dávky hmotné nouze. Dalším cílem projektu je vytvořit síť spolupracujících subjektů, které by se nadále zaměřovaly na intenzivní spolupráci s CS tak, aby efekt spolupráce byl dlouhodobý. |
Cíl projektu | Hlavním cílem projektu je vytvoření takového systému podpory osob z cílových skupin, tedy osob do 25 let bez kvalifikace nebo s nízkou kvalifikací a osob starších 50 let s kumulací handicapů, který by jim pomocí série opatření umožnil opětovný vstup na trh práce a pomohl tak zlepšit jejich postavení. Hlavním prostředkem pro to bude vytvoření nových pracovních míst, na která budou vybírány a přijímány právě tyto osoby. Pomocí série doprovodných aktivit bude zajištěna jejich soustavná a komplexní podpora. Projekt se bude také soustředit na zlepšení spolupráce mezi městem a zaměstnavateli při vyhledávání a zprostředkování zaměstnání osobám, jež prošly zaměstnaneckým poměrem u statutárního města Děčín a nastavení mechanismů, které by umožnily CS zaměstnávat i po skončení projektu. |
Rozpočet | Předpokládané náklady: 4 752 322,80 Kč Skutečné náklady: 3 736 006,20 |
Termín realizace | 04/2013 - 05/2015 |
Projekt cestovního ruchu
CZ.1.09/4.3.00/18.00344
Turistická brožura 2011 (PDF; 16MB)
Informační brožura Turistický průvodce 2011 (PDF; 67MB)
Turistická publikace - Zámek Děčín (PDF; 9MB)
Turistická Mapa Děčína (PDF; 10MB)
3. Propagační plakát - České Švýcarsko
4. Propagační plakát - České Švýcarsko
Foto z akcí:
Holiday World
Utrecht - veletrh cestovního ruchu
Předávání materiálů
Předávání materiálů - ZOO
Infocentrum Děčín
předání materiálů - infocentrum Děčín
Infocentrum Ústí nad Labem
předání materiálů - Ústí nad Labem
předání materiálů - infocentrum Teplice
předání materiálů - infocentrum Liberec
předání materiálů - infocentrum Litoměřice
předání propagačních materiálů - vedoucí odboru školství a kultury
Předávání materiálů při akcích cestovního ruchu
Údržba městské zeleně v Děčíně
Údržbu městské zeleně v Děčíně zajišťuje:
Odbor komunikací a dopravy
Kontaktní informace:
Pracoviště: Mírové nám. 1175/5, Děčín IV 405 38
Vedoucí odboru: Ing. Přemysl Mička
Kontaktní osoba: Ing. Zdeňka Švirlochová
Telefon: 412 593 230, 604 210 286
E-mail: zdenka.svirlochova@mmdecin.cz
Řešení: jsou řešeny veškeré podané podněty (písemné žádosti - podání možné i elektronickou poštou, telefonické žádosti)
Úřední dny: pondělí a středa 8,00 – 17,00 hodin, úterý a čtvrtek 8,00 – 13,00 hodin, pátek – po telefonické dohodě
Zajišťuje:
- řešení koncepčních záležitostí městské zeleně,
- realizaci zakázek týkajících se údržby městských parků a městské zeleně a kontrolu plnění,
- spolupráci při zajišťování mimorozpočtových zdrojů na plánování a údržbu městské zeleně,
- údržbu ostatních veřejných prostranství ve vztahu k městské zeleni,
- pořádek na pohřebištích a údržbu trávníků, květinových záhonů a mís, keřů a stromů
- provedení místního šetření v místě růstu dřevin za účelem posouzení stavu stromu, keřového porostu,
- podání žádosti o povolení ke kácení dřevin rostoucích mimo les na městských pozemcích na odbor životního prostředí.
Vyřizuje:
- stížnosti, oznámení a podněty osob.
Děčínské webové stránky
- Technické služby
- Úřad práce Děčín
- Městský útulek pro toulavá a opuštěná zvířata
- Městská policie
- Městská knihovna
- Katastrální úřad
- Dopravní podnik města Děčína
- Městské divadlo Děčín
- Charitní sdružení Děčín
- Českosaské Švýcarsko - kompletní informační průvodce
- Děčínský deník
- www.idecin.cz - oficiální turistický portál města Děčín
- www.decin.cz
- www.enterdc.cz - Enter - kultura do kapsy!
- Princip
- Okresní hospodářská komora
- ZOO
- Nemocnice Děčín
- Děčínský symfonický orchestr
- Iniciativa pro Děčínský zámek
- HC Děčín - oficiální stránky druholigového klubu
- Akademie J.A.Komenského Děčín, o.s.
- Děčín - Bělá
Zpracovávání osobních údajů
Právní důvody zpracovávání osobních údajů
Statutární město Děčín
Magistrát města Děčín,odbor ekonomický, oddělení správy daní a poplatků
zpracovává v souladu s ustanovením § 18 odst. 1 písm. b) zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění, osobní údaje:
Oddělení správy daní a poplatků
Účel zpracování osobních údajů
Vedení evidence poplatníků dle zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů a platných obecně závazných městských vyhlášek o místních poplatcích.
Zajištění správy místních poplatků a vymáhání daňových nedoplatků (pokut uložených orgány místní správy) v souladu se zákonem č. 337/1992 Sb., o správě daní a poplatků, ve znění pozd. předpisů (dále jen „ZSDP“). Zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů – hospodaření s majetkem.
Kategorie osobních údajů
Osobní údaje dle ustanovení § 33 ZSDP, který stanoví rozsah oznamovací povinnosti daňových subjektů (poplatníků).
Údaje o zákonných zástupcích nezletilých poplatníků k zajištění zastupování v daňovém řízení dle § 10 ZSDP.
Splnění oznamovací povinnosti dle § 34 odst. 5 zákona č. 337/1992 Sb., o správě daní a poplatků.
Plátci nájemného dle uzavřených nájemních smluv, přehled předpisů a plateb za nájemné dle nájemních smluv, evidence dlužníků za nájemné.
Kategorie subjektů údajů
Fyzické osoby – poplatnící dle platných obecně závazných městských vyhlášek o místních poplatcích.
Fyzické osoby – daňoví dlužníci, kterým byla rozhodnutím příslušného správního orgánu města uložena peněžitá povinnost, na jejíž placení a vymáhání se vztahuje ZSDP.
Fyzické osoby zúčastněné na daňovém řízení dle § 7 ZSDP.
Fyzické osoby, kterým byly provedeny úhrady za jejich samostatně výdělečnou činnost nebo za pronájem.
Plátci nájemného dle uzavřených nájemních smluv.
Kategorie příjemců
Krajský úřad Ústeckého kraje jako odvolací orgány a v rámci metodického řízení.
Třetí osoby zúčastněné na daňovém řízení dle § 7 ZSDP.
Finanční úřad v Děčíně.
Doba uchování osobních údajů
Do doby promlčení práva vymáhat daňové nedoplatky dle § 70 ZSDP a nedaňové pohledávky.
Dle zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví , § 31 – úschova účetních dokladů.
------------------------------------------------------------------------------
Právní důvody zpracovávání osobních údajů
Statutární město Děčín, odbor sociálních věcí a zdravotnictví
Oddělení sociálně-právní ochrany dětí
zpracovává v souladu s ustanovením § 18 odst. 1 písm. b) zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění, osobní údaje:
Účel zpracování osobních údajů
OSPOD shromažďuje údaje na základě zákona o sociálně-právní ochraně dětí č.359/1999 Sb., ve znění pozdějších právních předpisů a Instrukce MPSV č.j. 21 - 42246/2002 ze dne 29.10.2002, kterou se stanoví rozsah evidence dětí a obsah spisové dokumentace o dětech vedené orgány sociálně-právní ochrany dětí a obsah spisové dokumentace o žadatelích o osvojení a o svěření dítěte do pěstounské péče .
Sociální kurátor shromažďuje údaje na základě z.č. 108/2006 Sb. o sociálních službách, z.č.111/2006 Sb. o pomoci v hmotné nouzi, z.č. 169/1999 Sb., v pl.zn. o výkonu trestu odnětí svobody a o změně některých souvisejících zákonů, z.č.345/1999 Sb., kterou se vydává řád výkonu trestu odnětí svobody, z.č. 293/1993 Sb., o výkonu vazby a vyhl. MS č.109/1994 Sb., kterou se vydává řád výkonu vazby.
Pracovník na přestupky shromažďuje údaje na základě zákona o přestupcích č.200/1990 Sb. a správního řádu 500/2004 Sb.
Kategorie osobních údajů
Osobní a citlivé údaje pro účely výkonu agend dle výše uvedených zákonů a vyhlášek.
Kategorie subjektů údajů.
Fyzické osoby vymezené výše uvedenými právními předpisy.
Kategorie příjemců
Magistrát města Děčín, MPSV, krajský úřad, orgány sociálního zabezpečení, obecní úřady, orgány v trestním řízení, Úřad pro mezinárodně právní ochranu dětí, úřad práce, soud, probační a mediační služba, osoby pověřené vykonávat sociálně-právní ochranu, věznice
Doba uchování osobních údajů
15 let dle § 55, odst. 7 zákona č. 359/1999 Sb. v platném znění
Oddělení sociální práce
zpracovává v souladu s ustanovením § 18 odst. 1 písm. b) zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění, osobní údaje:
Účel zpracování osobních údajů.
V souladu s ustanovením § 7 a § 50 zákona č. 111/2006 Sb., o pomoci v hmotné nouzi a s ustanovením § 94 a § 109 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách.
Dále v souladu s metodickou příručkou „ Vymezení sociální práce na obecní a krajské úrovni ve výkonu přenesené působnosti“ a s ustanovením § 64 odst. 3 zákona č. 111/2006 Sb., o pomoci v hmotné nouzi jsou zaměstnanci povinni v souvislosti s výkonem činností sociální práce vézt Standardizovaný záznam sociálního pracovníka, který je součástí Jednotného infomačního systému práce a sociálních věcí.
V souladu s § 27 odst. 3 zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník a s ustanovením § 10 § 118 odst. 1 – 4 zákona č. 582/21991 Sb., o organizaci a provádění sociálního zabezpečení.
Kategorie osobních údajů
Osobní a citlivé údaje pro účely výkonu sociální práce, vedení agendy opatrovnictví a zvláštního příjemce důchodu.
Kategorie subjektů údajů.
Fyzické osoby vymezené výše uvedenými právními předpisy.
Kategorie příjemců
Magistrát města Děčín, MPSV, krajský úřad, orgány sociálního zabezpečení, obecní úřady, orgány v trestním řízení, úřad práce, soud, probační a mediační služba, osoby pověřené vykonávat sociální práci a opatrovnictví, věznice.
Doba uchování osobních údajů
10 let § 30 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách a 15 let dle § 52 zákona č. 111/2006 Sb., o pomoci v hmotné nouzi.
Sekretariát
Zpracovává v souladu s ustanovením § 18 odst. 1 písm. b) zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění, osobní údaje:
Účel zpracování osobních údajů
Poskytování finančních dotací dle zákona 128/2000 Sb. o obcích, a 250/2000 Sb. o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů v platném znění, zákona 563/1991 Sb. o účetnictví, zákon č. 280/2009 Sb.
Vymáhání přeplatků na dávkách sociální péče dle daňového řádu.
Umísťování do Domů s pečovatelskou službou a stanovení příspěvku na sociální účely dle rozhodnutí rady města RM 09 06 38 03 ze dne 10.03.2009.
Zajišťování sociálních pohřbů dle zákona o pohřebnictví 256/2001 Sb., § 5 odst. 1 a 4, kde je uložena obci povinnost pohřbít zesnulého, který zemřel či který byl nalezen na území dané obce. Tento výdaj se poté uplatňuje jako pohledávka do pozůstalostního řízení.
Pozůstalostní řízení, kde se obec přihlašuje do dědického řízení dle obč. zákoníku 40/1964 Sb.
Zabezpečení stomatologické pohotovostní péče na základě rozhodnutí rady města RM 07 12 50 02 ze dne 19.6.2007.
Kategorie osobních údajů
Posouzení právní subjektivity a statusu žádajících organizací, identifikace dlužníka, identifikace vhodnosti žadatele, identifikace zemřelého, popř. dědiců, identifikace smluvní strany vykonávající stomatologickou péči.
Kategorie subjektů údajů
Občanská sdružení dle zákona č. 83/1990 Sb., církevní právnické osoby dle zákona č. 3/2002 Sb., obecně prospěšné společnosti dle zákona č. 248/1995 Sb., organizace zřizované územně samosprávnými celky dle zákona č. 250/2000 Sb., fyzické osoby provozující podnikající dle živnostenského zákona, fyzické osoby podnikající dle jiných zákonů než živnostenského a zákona o zemědělství nezapsaná v obchodním rejstříku, právnické osoby.
Kategorie příjemců
Magistrát města Děčín, MPSV, krajský úřad, orgány sociálního zabezpečení, obecní úřady, orgány v trestním řízení, úřad práce, soudy, věznice, pověření (pozůstalostní) notáři, registr veřejné podpory, exekutorský úřad.
Doba uchování osobních údajů
Dle spisového a skartačního řádu, smlouvy o poskytnutí dotace V/10, vymáhání pohledávek S/15, smlouva o zajištění pohotovostní stomatologické služby V/5, pohřebnictví V/5, dědické řízení a nabývání majetku A/5.
------------------------------------------------------------------------------
Stavební úřad
Oddělení územního rozhodování
agenda územního rozhodování a agenda stavebního řádu dle zákona č. 183/2006 Sb. a prováděcích vyhlášek, zákona č. 184/2006 Sb. a zák.č. 500/2004 Sb.
kategorie osobních údajů
osobní a citlivé údaje dle výše uvedených právních předpisů
kategorie subjektů
- fyzická osoba
jméno, příjmení, datum narození, místo trvalého pobytu (popř. jiná adresa pro doručování)
- fyzická osoba podnikající – podání souvisí s její podnikatelskou činností
jméno, příjmení, druh podnikání, identifikační číslo, adresa zapsaná v obchodním rejstříku nebo v jiné zákonem upravené evidenci (popř. jiná adresa pro doručování)
- právnická osoba
název nebo obchodní firma, identifikační číslo nebo obdobný údaj, adresa sídla (popř. jiná adresa pro doručování ), osoba oprávněná jednat jménem právnické osoby.
------------------------------------------------------------------------------
Odbor vnitřních věcí
zpracovává v souladu s ustanovením § 18 odst. 1 písm. b) zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění, osobní údaje:
Oddělení vnitřních věcí – evidence přestupků
Účel zpracování osobních údajů
Vedení evidence přestupků za účelem zajištění podkladů pro statistická zjišťování na úseku přestupků vyplývá z § 96 zákona č. 200/1990 Sb., o přestupcích a pro zpracování podkladů pro orgány činné v trestním řízení. http://www.live345.com
Kategorie osobních údajů
Osobní údaje nezbytné pro evidenci přestupků a přestupců
Kategorie subjektů údajů
Fyzické osoby – obvinění ze spáchání přestupků
Kategorie příjemců
Magistrát města, krajský úřad, Ministerstvo vnitra, orgány činné v trestním řízení, soudy, pojišťovny.
Doba uchování osobních údajů
Dle spisového a skartačního řádu 5 let od spáchání přestupku.
Oddělení správních agend,
oddělení dopravy a
oddělení živnostenského úřadu výše uvedeného odboru
zpracovávají osobní údaje, které jsou v souladu s § 18 odst. 1 písm. a) a b).
------------------------------------------------------------------------------
Oddělení krizového řízení
viz § 3 odst. 6 z. č. 101/2000 Sb
6) Ustanovení § 5 odst. 1 a § 11 a 12 se nepoužijí pro zpracování osobních údajů nezbytných pro plnění povinností správce stanovených zvláštními zákony pro zajištění
a) bezpečnosti České republiky, 4)
b) obrany České republiky, 5)
c) veřejného pořádku a vnitřní bezpečnosti, 6)
d) předcházení, vyhledávání, odhalování trestné činnosti a stíhání trestných činů, 7)
e) významného hospodářského zájmu České republiky nebo Evropské unie, 8)
f) významného finančního zájmu České republiky nebo Evropské unie, kterým je zejména stabilita finančního trhu a měny, fungování peněžního oběhu a platebního styku, jakož i rozpočtová a daňová opatření, 9)
g) výkonu kontroly, dozoru, dohledu a regulace spojených s výkonem veřejné moci v případech uvedených v písmenech c), d), e) a f), 10) nebo
h) činností spojených se zpřístupňováním svazků bývalé Státní bezpečnosti. 10a)
------------------------------------------------------------------------------
Oddělení personální a mzdové
Statutární město Děčín, Odbor tajemník, oddělení personální a mzdové zpracovává v souladu s ustanovením § 18 odst. 1 písm. b) zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění, osobní údaje:
Účel zpracování osobních údajů
Vedení evidence zaměstnanců statutárního města v osobních spisech dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce a zastupitelů města dle zákona č. 128/2000 Sb., o obcích. Vedení osobních a citlivých údajů pro evidenci důchodového pojištění, sociálního a zdravotního pojištění zaměstnanců statutárního města a zaměstnanců zaměstnávaných na základě dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr, zastupitelů města.
Kategorie osobních údajů
Osobní a citlivé údaje evidované dle zákona o sociálním zabezpečení a zákona o nemocenském pojištění.
Kategorie subjektů údajů
Zaměstnanci statutárního města, zaměstnanci zaměstnávaní na základě dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr, zastupitelé města.
Kategorie příjemců
Státní úřady (např. FÚ, OSSZ, ČSSZ, ministerstva).
Doba uchování osobních údajů
Dle spisového a skartačního řádu S 50 let.
------------------------------------------------------------------------------
Odbor rozvoje
neshromažďuje údaje dle zákona 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.
Veřejné zakázky
Při zadávání veřejných zakázek se město Děčín řídí u zakázek podlimitních a nadlimitních zákonem č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek v platném znění (dále jen „ZZVZ“). K této základní právní normě je přijatá radou města vnitřní směrnice s názvem S05 K pořizování služeb, materiálu a majetku města.
Pro účastníky zadávacích řízení:
víte, že existuje nový elektronický nástroj, který zastřešuje většinu profilů veřejných zadavatelů v České republice včetně NEN a s tímto nástrojem postačí pouze jedno přihlášení? Děčín má s tímto nástrojem profil propojený - https://fen.cz/zakazky.
Od 1.11. 2011 používá statutární město Děčín pro svá výběrová řízení elektronický nástroj E-ZAK.
Profil zadavatele na adrese http://zakazky.mmdecin.cz.
Jednoduchý návod naleznou uchazeči zde včetně dalších informací (Informace zadavatele).