Základní škola a Mateřská škola Děčín VI, Školní 1544/5, příspěvková organizace se sídlem Školní 1544/5, 405 02 Děčín VI vypisuje výběrové řízení na pozici ekonoma/ky školy.

Druh práce: ekonom školy, účetní, hospodářka, správce majetku, správce rozpočtu, vedení
projektů.

Místo výkonu práce: Školní 1544/5, Děčín VI

Platová třída: 10. třída

Pracovní poměr: na dobu neurčitou se zkušební lhůtou 3 měsíce

Termín nástupu: 1. 7. 2022

Předpokládaný termín výběrového řízení: 10.5. 2023 od 10,30 hodin
___________________________________________________________________________

Požadavky zaměstnavatele:
▪ VŠ, popř. SŠ vzdělání s ekonomickým zaměřením,
▪ znalost účetnictví příspěvkové organizace (znalost zákona o účetnictví),
▪ dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování,
▪ u cizích státních příslušníků výborná znalost českého jazyka;
▪ schopnost rychlé orientace v nové problematice, schopnost učit se novým věcem,
▪ uživatelská znalost práce na PC,
▪ časová flexibilita,
▪ vysoké pracovní nasazení, organizační a rozhodovací schopnosti,
▪ samostatnost, spolehlivost, pečlivost, seriózní vystupování,
▪ odolnost vůči stresu.

Uvítáme:
▪ praxe v oboru,
▪ znalost problematiky školského zařízení,
▪ práce v programu VEMA.

Nabízíme:
▪ náročnou, ale zajímavou práci v profesionálním kolektivu
▪ zaměstnanecké benefity (obědy, služební telefon, čerpání z fondu FKSP dle směrnic školy),
▪ vlastní kancelář,
▪ možnost vzdělávat se v oboru,
▪ možnost flexibilní pracovní doby.

Náplň práce:
▪ zajištění komplexního zpracování účetní agendy organizace zpracování dokladů,
▪ posoudit jako správce rozpočtu a účetní, připravovanou operaci z hledisek stanovených Směrnicí k provádění vnitřní kontroly, provést průběžnou a následnou kontrolu,
▪ připravovat podklady pro sestavování rozpočtu organizace,
▪ zajištění bankovního styku,
▪ sledovat a pravidelně vyhodnocovat čerpání přidělených finančních prostředků,
▪ ředitelce školy periodicky (1x za měsíc) předkládat přehled o stavu hospodaření školy,
▪ spravovat účetní a pedagogický archiv, vést archivní knihu,
▪ zodpovídat za archivaci a skartaci dokladů,
▪ vést evidenci majetku školy,
▪ ve spolupráci se zástupem ředitele vést a koordinovat inventarizační práce,
▪ zpracovávat podklady pro hospodářské smlouvy,
▪ řídit, organizovat a kontrolovat práci mzdové účetní, hospodářky školní jídelny, pokladní školy,
▪ kontrolovat mzdové podklady včetně zaúčtování.

Bližší informace k obsahu práce Vám podá Mgr. Bc. Jaroslava Cvejnová, ředitelka školy nebo Mgr. Ivana Křivohlavá, zástupce ředitelky, telefonní kontakt: 775 865 666.

Uzávěrka přihlášek je 2. 5. 2023 ve 12:00 hodin (v této lhůtě musí být přihláška doručena do Základní školy a Mateřské školy Děčín VI, Školní 1544/5, příspěvkové organizace, Školní 1544/5 405 02 Děčín VI – hlavní budova školy, obálku označit „VŘ - ekonom školy Základní škola a Mateřské škola Děčín VI, Školní 1544/5, příspěvková organizace – NEOTVÍRAT“.

Náležitostí přihlášky jsou:
▪ jméno, příjmení, titul zájemce,
▪ datum a místo narození zájemce,
▪ státní příslušnost, místo trvalého pobytu zájemce, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
▪ uvedení telefonického a případně elektronického kontaktu,
▪ datum a podpis zájemce.

K přihlášce připojte:
▪ motivační dopis,
▪ strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech,
▪ výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (nelze nahradit čestným prohlášením, ani kopií žádosti o výpis z evidence Rejstříku trestů s datem podání žádosti); u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
▪ ověřené kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Přihlášky v písemné podobě s požadovanými doklady zasílejte na adresu:
Základní škola a Mateřské škola Děčín VI, Školní 1544/5, příspěvková organizace
Školní 1544/5, 40502 Děčín VI

Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami. Bez nich nebude Vaše přihláška úplná a nebude zahrnuta do výběru uchazečů.
Po ukončení výběrového řízení Vám budou Vaše doklady zaslány zpět.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

INFORMACE K SOUTĚŽI V PRVNÍ POMOCI KONANÉ DNE 27.3.2023

Poslání soutěže v 1. pomoci:

Osvojovat a rozvíjet znalosti a dovednosti lidí s mentálním postižením v základech poskytování první pomoci s přihlédnutím ke schopnostem a možnostem jednotlivých účastníků soutěže.

Vyhlašovatel soutěže v 1. pomoci:

Centrum Cesta do světa, pobočný spolek Slunečnice, z. s.

se sídlem Hudečkova 664/1, 405 01 Děčín 1,

ve spolupráci s Basketbalovým klubem Děčín a Střední zdravotnickou školou v Děčíně.

 Podmínky soutěže v 1. pomoci:

  • zúčastnit se mohou soutěžící s mentálním postižením v tříčlenném týmu nebo jako jednotlivci (soutěžící v týmu se již neúčastní soutěže jednotlivců)
  • tým nastupuje k plnění jednotlivých disciplín se svým vlastním doprovodem, u jednotlivců není doprovod podmínkou (za předpokladu, že je soutěžící schopen samostatného pohybu na jednotlivá stanoviště soutěže)
  • do 15.3.2023 zaslat vrácenku účasti
  • zápisné 50,- Kč/osoba (doprovod bezplatně) u prezence na příjmový doklad. Prosíme, aby z důvodu urychlení měli všichni připravenou přesnou částku k platbě
  • u prezence si soutěžící vyzvednou bodovací tabulku a vyplní; po splnění všech disciplín tabulku odevzdají soutěžící porotě; nejvyšší počet bodů určí vítěze mezi týmy a mezi jednotlivci
  • stravu a pitný režim si účastníci zajišťují sami
  • kdo nechce chodit v igelitových návlecích, vezme si svoje přezůvky

 

Harmonogram dne:

 9:00  - 09:50 zápis soutěžících družstev a jednotlivců – sportovní hala Maroldova ul., Děčín

10:00  -  zahájení soutěže

10:10  - 12:45  plnění soutěžních disciplín a odevzdání bodovacích tabulek porotě

12:45  - 13:30  přestávka (svačina, oběd možný v místní restauraci)

13:30  - 14:00 vyhlášení vítězů a předání cen

Doubravka – komunitní domov Suché

Domov je zřizován Sociálními a zdravotními službami Teplice, z.s.. 

Posláním Domova je poskytování pobytových sociálních služeb osobám s poruchou autistického spektra (popř. dalším kombinovaným postižením), u kterých je od dětství narušen vývoj sociálních a komunikačních schopností, které mají sníženou schopnost zvládat základní životní potřeby a vyžadují každodenní podporu a pomoc jiné fyzické osoby. Domov se zaměřuje na individuální potřeby uživatelů služeb s respektováním specifik každého jednotlivce při naplnění jejich důstojného života Podporuje jejich seberealizaci a samostatnost a směřuje tím ke zkvalitnění života uživatelů služeb.

Domov zajišťuje ubytování, stravování, nepřetržitou komplexní sociální pomoc a péči garantovanou vlastními kvalifikovanými zaměstnanci. Zdravotní péče je zajištěna externím subjektem.

Kapacita Domova je 12 lůžek pro věkovou strukturu osob od 11 do 64 let. Jedná se o zcela nově vybudované zařízení s jednolůžkovými pokoji.

Odkazy:

http://iregistr.mpsv.cz/socreg/detail_sluzby.do?736c=19f8fdc07a735a34fc26e9f0737bbefd&SUBSESSION_ID=1675759897003_1

https://www.szst.cz/inpage/komunitni-domovy-doubravka/

https://www.doubravka.cz/stahnout/

Pokud máte zájem o více informací, kontaktujte prosím Mgr. Gabrielu Stankovou, mail: gabriela.stankova@szst.cz, tel: 731 487 449

Strana 4 z 15